If Lil Pump's Gucci Gang Actually Happened At The Gucci Store

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart


Kyle Bent : New fans, comment "Gucci Gang" 🔥 and where you from...

Van : 4.4k views as I comment

Cruxal : Such a good idea, and some fire ass bars. To the top you go.

Emanro34 : Wtf that’s my mall Natick mall

SeanDinanTV : Here b4 this goes viral I want a collab with Kyle🔥🔥🔥 this too lit

arbiter5100 : Damn this dude was legit spitting. This was way better than Pump's Gucci Gang.

homerboy12345 : This actually go hard

ethan : lmao dude said "ur not allowed in here"

BYOBTv : This bruh got bars no lie saw this on suggested. and I listened to your old stuff! You underrated.. but smart idea for this video! Hope you see success

john Smith : Unironically better than the original

ASHANTI MCCULLOUGH : this better than pump

S Mac : When every other person rides this beat better than lil pump lol

eronick : Here before this goes viral

Jake2slick4U : Who else saw this on Snapchat


IoI_xD : “If Gucci Gang was a good song” is a better title.

Shawn Tross : This is the video that Gucci gang should of had.

Fartmaster Flex : This went hard. 6.4K now, 1 million countdown is on.

MrTristan : Isn't it a shame real talent usually gets ignored nowadays

KDEV : Kyle you crazy for this one 🔊🔊🔊

Lauren AnythingForViews : this is better than the original 🗣🗣🗣🗣🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼

VeixxBeats : *_Holy shitt🔥🔥_*

Moofy : Lmao

mike davidson : Hell Yea! This is how it's done! Clean edits, nothing broke in the store and song hits hard! 👏

Jogger : Creative vid & you went the fuck in. This is how it’s done 💯

Boiled Water : Damn this is fire

Fuck Yo Feelings : Kyle repping Boston the right wayyy🤙🏽👿🤧

Visionary : Here before this shit goes viral

Sevay : 0:59 Security: I got you on camera now Don’t worry we got you too LMAO😂😂😂

g0t0d1e : actually better than the original. video a masterpiece

Grizz : This is raw af


Addzj224 : Put this on Spotify👀

One Boy : The real Gucci gang

Gr3y : This is *THE* Gucci Gang Remix

Trevor Gorji : Accidentally watched this on 1.2x but it was too fye

lightflix : This is better than the original.

cruel : this really goes off

Jonathan : Damn haha 12k views??? Here before viral

TOGOOD4U M8 : Who else came here cause of snapchat?

zmndrf : Kyle if you woke why you got a globe in your video?

Julian Gonzalez : This is good way better than original

Luke Prude : He's better than most actual contracted rappers

Red Lorry Yellow Lorry : Today: "Im calling the cops" Tomorrow : (Gucci sales start booming)"Im calling Kyle Bent"

#BASSTESTER 2004# : +1 before 10.000 views

Lavar Ball : Kyles been slept on for so long he better blow up bc of this

태선우 : This is gonna blow up. Like the energy

alexshinelikeme : I Been following kyle bent for a while Now, this dude’s gonna be big.

[ALEX] : wow this is actually good