The Upside Downs Medley (Stranger Things Cast)

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Paola FC 2002 : OMFG My heart is jumping aaaaaaahhhh

Piepottys : Can we take time to appreciate how happy Gaten looks during this.

lemonjuice : Am I the only one who loves Noah’s raspy voice

Sophia Wilson : I need this on Spotify!

Alice Lacson : Boy band please!!!!

Nicole Rae : IM GONNA CRY

Tania Jones : Don't mind me.. I'm just here for the 50th time 😏

AtlantiCatMeowz : I didn't know they could sing! 😨💕

Aniya Brown : CAN WE JUST TALK ABOUT GATEN'S VOICE FOR A SEC

Xx_Livv Sp_xX : (This is all a joke cuts I love them all lots ❤️❤️) Gatens mind: This is easy😊 James mind: I'm gonna sing most 👌🏼 Calebs mind: imma do smooth moves, I look smooth in this suit 😏 Noah's mind: I'm having a lot of voice cracks 😳 Finns mind: I forgot the dance routine 🤔 ah I'll make up my own 🙃

peanut butter is life : Gaten has the voice of an angel but they all were amazing

justin taylor : imagine doing a musical episode of stranger things

Scarlett Reinke : I HAVE THE BIGGEST CRUSH ON NOAH ❤💖❤💕😍

Niamh Quinn : Noah I love you

Karen Hapuck : OMG THEY SING SOOOOOO GOOOOD

kanika k : i have been non-stop playing this. like seriously. for the past three days this is all i've listened to if i wanted music.

Miwi Quake : You know the drill 1.Lucas 2.Dustin 3.Will 4.Nancy 5.Jonathan 6.Steve 7.Max 8.Joyce 9.Mike 0.Eleven Comment who you got!!!

Yuliana Dominguez Téllez : Finn💖💓😍😍

Lauren uncensored : Yall, I'm almost 19 years old but I swear I would've been screamin my head off in that audience

shannon ! : 0:27 and 1:56 !!!!!!!! GATEN 🤩🤩

tanchi : Am i the only one who can't stop watching this?! Im addicted ;w;

Саша Дегтярёва : more i like Finn and Noah voice💕💕

Heather Wolfhard : OMG EVERYONE IS SO PERFECT WITH THE DANCING AND FINN JUST HAS TWO LEFT FEET 😂 BUT IT JUST MAKES ME LOVE HIM MOREEEEE

Gareli Padilla : i love theeeeeem i love Finn so much

Hermione Granger : They harmonized so well togetherrrr

João Santos : When Gaten sings at 1:57

Horváth-B Dorka : When I had you to myself, I didn't want you around Those pretty faces always make you stand out in a crowd But someone picked you from the bunch, one glance is all it took Now it's much too late for me to take a second look Oh baby, give me one more chance (To show you that I love you) Won't you please let me back in your heart Oh darlin', I was blind to let you go (Let you go, baby) But now since I've seen you it is on (I want you back) Oh I do now (I want you back) Ooh ooh baby (I want you back) Yeah yeah yeah yeah (I want you back) I've got sunshine on a cloudy day When it's cold outside I've got the month of May Well I guess you'd say What can make me feel this way? My girl (my girl, my girl) Talkin' 'bout my girl (my girl) Now if you feel that you can't go on Because all of your hope is gone, And your life is filled with much confusion Until happiness is just an illusion, And your world around is crumblin' down; Darling, reach out (come on girl, reach on out for me) Reach out (reach out for me.) I'll be there, with a love that will shelter you. I'll be there, with a love that will see you through. I'll be there to always see you through.

Lucy Bulloch : this cured depression

Liz Dragon : They all sing better than 99% of the artists today... Is there anything this kids cant do?!

Gina Colosimo : Okay, so let's just take a moment of silence for Finn Wolfhard's voice. *COMMENCE GIRLISH SQUEALING* I need him to make a song like now.

J. William Cosby : These kids are blowing up!

Brooke Madyson : I love them all so much 💖

Cwazycupquake : MY HEARTS DOING BACKFLIPS

TheDodge : I love them so much I hope they stay humble and clean from all the negative stuff

Emilio Lizarraga : Eleven is probably defeating the demo dogs

mi mundo es alegría : Like si amas a finn

Jayla Miller : Finn's voice changed love it

Rachel Vidal : How could someone dislike this?!

Nadia Barajas : OMG!!! FINN WOLFHARD😍💜❤💖

Abril Aldi Oliver : they all have an incredible voice, how do they do it?

Elexis. B : Gaten looks soo happy in this! Like if you agree

Peridot Crystal Gem : *dies* wait... *dies again*

MillieRose : Omg I love this sm😭💗💗

diaryofpotter : 1. Gaten 2. Noah 3.Finn 4 . Caleb Don’t attack me lol it’s just my opinion

Mina Scarlet2 : Can we all just appreciate Caleb's Lil knee pops

shannon fox : I can’t stop watching this ❤️

Alex Watson : Wow...amazing, only one who kept replaying finn's? No...just me,ok.

Megan : This will go down as the greatest video in history

Shelley Reid : My new fave boyband

joelle sia : God my phone percent was 94 now its 3😂