New York Bums Are DIFFERENT

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

With Patience : “Yo pa, you ask me for a Dolla every day.” Lmao.....🤣🤣

Jeff Brand : Damn, these dudes got some serious acting skills...lol

John Marlow Jr. : “You got h&m pants “ 😂💀💀💀💀

Madroblin 1 : "I get this money, I don't need your welfare." LMAOOO NYC bums are dead like this.

2AM, BABY!! : I had a bum come up to my car at a stop light and tell me he got the same car as me and this his part time job smh

turn up : I thought that was Jermaine Dupri

Jaylen Goggles : Is this a reupload or am I tweakin?

Ryan McDowell : THE HOLY SPIRITS 😂😂😂😂

Corbin Fobbs : Limited edition holy spirits i talk to god best line

Sierra Ann : “Scoodoodooooooooo”

KazuoTV : Damn is this a Wes Anderson film?

Goat hill : I got your section 8 rent on my feet

Safi Moss : Facts..this is the truth. Begging, but got damn tims on

VonMagnar : Srsly no disrespect,but is that the same guy who sang billy jean in harlem?

Carl : “Ya heard,”

XxCOOKEExxMONSTARxX : Omg 😂 this is so believable

Zara Evander : Yes! Asking for money toooo bold.

Amya Chappell : this is so funny

Artes Santoro : Lmao for a fact 😂

Phantom : Yuuu hurddd

Sheslie101 : I’m dead 😂

Pump2x : sk-DADDLE yuERRD

Bleek Cartier : Lmaoooo everyone gotta love the way we New Yorkers talk man You heard The Bronx ❤ GLLLT

Nicole Llih : How's that mofos going to roast this guy and STILL ask for money. 😂😂😂😂😂

Shaq Attaq : 😭😭😭😩😩😩😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

The Skate Duo : yo jeffery please respond i needa talk to you b

Rigo A. : Fuckin veteran 😂

B G : You got H&M pants. 😂😁😀

Traditional European : See, I wasn't feeling all this hate and "bums" talk...until I got the backstory on the website (link in the video description). Appreciate the breakdown, Comrade Almonte.

B. Pounds : I talk to GAWD lol

XX_JB_XX : Yeeeer

Jason973 : Lmao

Kcmwh9619 Fortnite God : You hurr lol

Niyah C. : Can you react to the hate u give trailer.

Burgersquaad : Section 8 rents💀

BeeKingTv : Keep grinding man. You make high quality videos.

Ariany Calixto : That’s really how it is tho😭

lady love : 😂😂😂👀👀😯😯

glo! : Lmaooooo

I am milan : 😂😂😂

Marcus Peña : #facts

TrippyStage : First

Jodan Bowman : First view

Anthony Munoz : First

A Noble : Lmfaooo!!!

Tha Prophet : 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

shots lag : 6666 views

Shaadow Sefiroth : LOOOL

Tajay Thompson : This is facts

Gimberg Preval : The last one is right on point 😂😂