Santa Fail - The Repel

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

JonnyBeoulve : Sick Nikes.

Guitarfollower22 : "This is the greatest mall santa of All Time"

Tim Schweizer : This shit could be straight out of a comedy movie! Every thing about it is perfectly hilarious!

spaceye : This is the weirdest Nike ad I've ever seen.

GrowlingM1ke : Legend says that he is still hangin there...

SplinteredX : OOOOOOHHH IM COMING OHHHHHHHH that sounded so wrong

Stormy Kopa : Oh my God that announcer is so cringe XD

A-Lex to the Past : I actually cried with laughter. That guy is an absolute plonker lol

Cmhonsu33 : Some say he is still there to this day......just hanging there.

xDrac : This makes me laugh so hard

Why in the world am I allowed such a long username : Can we please have a moment of silence for all the childhoods ruined that day...

scrambledeggsTV : would have been even more hilarious if he was mic'd up

Johnny DiedForOur Sins : The funniest part is when he wiggles with all he´s got out of anger and he just gets more stuck

mariotaz : Nike cancelled christmas

Will Bennett : I can feel the magic alright...lol

TITISIMO25 : I wish the camera would pan to the disappointed kids faces

ECTOQUAKE : Santa and his fresh kicks

Craig : I CAN FEEL THE MAGIC!  SANTA IS ALMOST HERE!!! oh my gawd, that had me in tears laughing.  wwheew

stephen geraci : I can watch this all day. I love her the female announcer keeps going. That makes it even funnier and the music playing. LOL. A Train Wreck on so many levels.

ComputerNerd : Santa is rocking those nikes.

vibradiant : This guy will forever have flashbacks upon hearing "we wish you a Merry Xmas". What a strange juxtaposition of genuine peril alongside the blithe attempt to protect children from an awkward discovery. Once the beard came off, it was time to grab a ladder, and tell the kids Santa's disabled cousin had offered to fill in for him at the last minute, not just keep them all singing the most annoying carol ever written. Would've been interesting to see how it ended.

Nobody's Here : Wait a minute? Santa went to two malls this year?

Molly Davis Music : This is easily the funniest thing I have ever seen.

Hulkster : My face just turned inside out with cringe.

Sleepy Katz : That lady is just making it worse.

neithere : If he simply did his job, it would be dull and ordinary. Thank you, unnamed hero, for cheering up the internets!

Bobert Sexton : Kid: Mom? Mom: Yes Honey? Kid: Santa isn't real is he? Mom: No honey... Kid: Take me home..... Mom: Yes Honey....

Raymond Pugh : I know it's funny to say "Legend has it he is still there today", but this guy really is still there. Our family go once a week to throw bits of bread and other food up to him, and to change his full bag or urine for a clean one. His children have grown up now and have families of their own so they can't visit too often, but they do go occasionally and keep "Grandpa Rope" up to date with their lives and other current events. Tragic.

Pomchilla's Items : Ah yes, risking breaking your neck for a lie.

EGGS FACTOR : I CANT FIND A SINGLE VIDEO OF HIM ACTUALLY GETTING DOWN WTF

R3D 3Y3 : Who came up with the idea of Santa having to rappel lmao.

Steven Evans : lmfaoooooo it's all so corny

Oisin T. : OMG...I'm dying...I'm laughing so hard I peed myself....

XradicalD : For Christmas I want Santa's pair of Nikes

SenorKraut : I want to adopt the kid laughing in the background 2:31

Pdub Adub : Enthusiasm failure

Insomn : About as genuine as christmas.

Jar : ooohh.. almost there... ooohhh yes.. ohh.. I'm coming

Beverly Glover : Hilarious! However, if his beard had been real, he would have lost his face. There would have been blood everywhere. The kids would have been traumatized. As it is, Santa experienced only embarrassment. I bet he retires this Christmas.

Adam Stewart : Why would you not practice this first?!

Mallory Monick : just do it

tripmind : please make it stop

Tolis_1989 : NICE SHOES SANTA!

GIANT DAD THE LEGEND : ayy lmao

Alex Hope : "I CAN FEEL THE MAGIC"

BlikenavE : Still looking for a video where he makes it down lol.

kotosqopos : Awkward.

Hans Kobe Medina : The poor guy and no one help him

Victor Cocco : The Grinch laughed so hard .

superjoker : This is how I found out...