Timothy Olyphant's Masterclass On Stage Vs. Screen Acting - CONAN on TBS

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Trap Music Now. : Timothy pisses charisma in the mornings. Awesome guest.

Lekteris : Two greatest Conan guests - Timothy Olyphant and Jeff Goldblum

Frank Heald : like a mark whalberg movie LMAO

Master Debater : Ellen's the only lesbian I know who's gotten into the pants of so many male actors

Winston Chirpsehill : "Ellen just found out we don't watch" ahahaha Love Andy.

Alex : I miss Justified.

madman191 : the internet didn't expect the pants drop

philipbrankat : Timothy needs to become a resident guest on conan

Mr. Tulip : One of Conan's top 5 guests, definitely. This guy is always such a blast when he's on Conan

minutemuse : Conan + Timothy + Jordan remote. I don't care how or why, it just needs to happen for the love of god.

satellite964 : Why doesn't somebody make a movie where Timothy Olyphant is just himself?

younebi : "Like a Mark Wahlberg movie" hahahhahha

Rachel Lam : Timothy Olyphant on Conan's show is one of the greatest things in this world.

tkmaz : He's like a better looking, funnier, younger, version of Billy Bob Thornton.

Vaibhav Sharma : he's the best guest on conan

BAHR : "thats our nickname" andy is just the best sidekick

Christina Finley : Timothy Olyphant is always such a gift. But him on Conan's show? He's a goddamn miracle. <3

ikamts2 : yeah but why didnt he call Pam back?!

lexi219 : I don't even watch Ellen, and I knew she gave out underwear because celebrities won't shut up about them.

ninaeatworld : Hottest man in the world right here

R R : Timothy is by far one of the best recurring guests on Conan.

Jay Spades : I came here for some serious acting tips. LMAO

JZcommand : such an under rated actor....

Vincent Phan : love tim and conan's chemistry... these guys are awesome together

Ibtesam Salahuddin : Conan needs to fake some laughs or something because Fallon and Kimmel have gotten so many subscribers even though Conan is the real OG.

Kyle Lucien : He is the much better 47 than the new one.

Preston Chandler : It's strange that he makes Timothy Olyphant look short.

Matthew Davis : When Conan laughs he really is laughing. When Jimmy Fallon laughs he isn't really laughing...

Asimovum : Billy Bob Thornton looks younger in this interview

rileypart1 : I wish Timothy Olyphants was my acting coach/teacher being pro actor

nepotiums : "GAP for kids" lol

SOON YOUWILLDIE : Ellen underwear invasion

ThexInsidexMan : My favorite guest. Such a talent

Pepper Potts : That's what Bryan Cranston did on Breaking Bad - he said in some of the scenes where the camera only focused on the top half of his body he was wearing nothing but his undies lol.

Saswato Gupta : My man crush on Timothy in intense.

Aynge Mackay : LOL Raylan would not approve.

Nervous V-Card : I think the guy would be a blast to just hang out with and have a few beers. Every time I see him he's just wildly entertaining.

Buenomars : I would love to see Ellen's response and by the way, his children must be more embarrassed than they already are!

Kira M : I miss Deadwood ..

B O I : Everytime he's on the show its the greatest thing ever

supastar : Man I miss Justified...the dialogue and acting on that show were top notch.

SaintRush556 : He's such a boss! Saved the movie I am number four.

Wren : Is that Danny Cordray?

_Gungrave_ : Shame Tim has taken a couple bad roles given how good he was in justified.

Galag : The old Ellen troll on Conan. Well done Mr. Olyphant

terrorista31 : Timothy is really original and spontaneous, nice

June00 : Came here after this was on ellen. I watch conan too btw

PIXELELELELEL : Timothy Olyphant is one funny guy

Young at Heart : This was so hilarious! I love when Conan says, "How dare you!!" about the underwear.

CrankkDatJFel : "You wanna be president? Lemme tell you the first rule of politics; Always know if the juice is worth the squeeze. You know what that means? It means you don't steal my girl unless you're ready to accept the consequences."