Toy/Figure American Dad! Intro | Good Morning USA!

Share this video on

What's Hot

What's New

Top Grossing

Top of the Chart

Recommend

Tommy Triangle : Hey there, thanks for watching this video of mine! If you enjoyed it, I would really appreciate you subscribing - since YouTube changed their rules in February, I have no longer had monetization. I need another 285 subscribers to regain monetization - I never made a huge amount of money, but that extra £30 a month was nice for me, as I don't make a huge amount of money from my day job. So yeah - if you fancied helping out a guy who made a silly video on YouTube, it would mean a lot to me. Thank you.

Mary's Official Gaming & Vlog Channel : 0:17 R.I.P.

Kenny McCormick : Top 10 Anime Deaths 0:03 0:15

BCRoadGeek : 0:04 omg lmfao I died on that scene

Rancord123 : How is this not a meme yet 😂

Brian Perry : haha who threw the keys it was funny at 0:18

Capeline 777 : keys part made me laugh

BRADERZ 1142 : 0:03 I died

Edwin Dominator : 0:15 I died

Uncharted 8907 : This was funny don't dislike

Lord Gamer : OH BOY ITS SWELL TO SAAAAYY....!!!!

Terrae Stubblefield II : the falling down the stairs part I laughed so hard

I’m Mantis : lol 0:37

Javier Pardo : I died on 0:04

Hi I’m Jeff : Good morning usaaaaa oh boy it's well to say good morning USA oh boy it's well to say good morning USA oh boy it's well to say good morning USA oh boy it's well to say good morning usa

Gerry Deleon : Full HD

cookie Clawz7 : I love the part when he falls down the stairs XD

Acm240 : I don't even know what I just watched anymore...

Vídeo de tago : 0:17 i'm dead

Ricolas C : 0:04 died

Manisha Wal : 0:04 *R I P A M U R I C O R N D E D*

Jaden santana2002 : I die at 0:04 😂😂😂 he threw himself on the stair

Ryan Dodson : LOL genius

Harvard : Lol Cole McGrath aka InFamous

Rafiki Pines Griffin : This is the greatest thing I've ever seen in my life 😂😂😂

VICKY BELENA : 0:04 y 0:17 R.I.P

Juan D Rap : Jajajaja jajajaja 😂😂 Like 👍 💗

Bony man : nice

Javier Pardo : I'm Dead

cat guy tom : 0:03 xD I am dead

Lukas Vitkauskas : That was so funny when you throw a key at 0:18

The Buttery Hippo Show : Hey 🅱️eter

Cocktail Party : *OH BOI IT'S WELL TO SAY*

/H/a/p/p/i/n/e/s/s/M/P/4 : *it’s seems today tha———* *wrong one...*

FOX HD : WTF

Weapons Free : Lol

Michael Dasanta : Why so many dislikes? This is good.

alyssa the angel : i like how you made him fall down lolz

Zaki A. : Damn, Klaus, damn,

NoiceDoritoz 78 : *OH BOY ITS SWELL TO SAY!*

Gen3000 : What. Did I just watch

C R A I Z I C H : *O H B O Y I T 'S S W E L L T O S A Y!!!*

Martha Hernandez : those are cool

Super Mario Trent : I don't watch American dad but this into was funny af

Mr. Trent : Awsome video especially the keys part

Jason C : it's fake I can see ur hand in the part where Roger come on

Catinkontti : Cool way to start saturnday morning

Lawrence Walker : 0:37 Winnie the Pooh

Doodlemax the first : 0:04

Pris : so this what happens when you put your eyes too close to the computer